OBCHODNÍ PODMÍNKY

Jméno a příjmení: Petr Pejřimovský

IČO : 60542896

zápis: fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku u Magistrátu města Jihlavy od 24. 8. 1994

sídlo: Tovární 160/27, 589 01 Třešť

provozovna: Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť

telefon: + 420 775 555 121

e-mail: obchod@pavanspa.cz

webová stránka: www.pavanspa.cz

sociální sítě: Instagram (pavan_naradi)

(dále "Prodávající")

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále "Podmínky") upravují postup při uzavírání kupní smlouvy mezi Prodávajícím a kupujícím – zákazníkem (dále "Kupující") prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.pavanspa.cz (dále "E-shop") a s tím související právní vztahy.

E-shop provozuje Prodávající. Na Eshopu nabízí k prodeji profesionální stavební nástroje, jako jsou stěrky, hladítka, škrabky, výtvarné nástroje a jiné nástroje (dále "Zboží"). Za účelem prodeje Zboží spolu smluvní strany uzavírají kupní smlouvu (dále "Smlouva").

Pokud je některé ustanovení těchto Podmínek v rozporu s Smlouvou uzavřenou mezi Prodávajícím a Kupujícím, v rozsahu rozporných ustanovení se použije Smlouva.

Tyto Podmínky jsou pro obě smluvní strany závazné od okamžiku, kdy podle dalších ustanovení těchto Podmínek spolu uzavřou Smlouvu. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.

Smlouva a tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a uzavírají se taktéž v českém jazyce.

Prodávající může znění těchto Podmínek měnit. Taková změna ale nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé před účinností této změny. Kupující dává souhlas s aktuálním zněním Podmínek při každém jednotlivém uzavření Smlouvy s Prodávajícím.

Kupujícím může být jak spotřebitel, tak i další osoby. Spotřebitelem je fyzická osoba, která uzavírá Smlouvu s Prodávajícím mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec svého samostatného výkonu povolání (dále "Spotřebitel").

Prodávající se může v nabídce Zboží uvedeného na E-shopu od těchto Podmínek odchýlit. V takovém případě mají přednost informace uvedené v nabídce Zboží na E-shopu.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku, které Kupující vynaloží za účelem uzavření Smlouvy (tj. např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.), si hradí Kupující sám. Prodávající si v této souvislosti neúčtuje žádné zvláštní poplatky. Výše těchto nákladů se řídí právním vztahem Kupujícího a příslušného poskytovatele služeb, od kterého je Kupující čerpá.

POSTUP PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY

U Zboží nabízeného na E-shopu je uvedena aktuální cena a další informace o Zboží. Ceny Zboží jsou na E-shopu uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, balného a dalších souvisejících poplatků, mimo ceny dopravy a ceny platby.

Pokud Prodávající poskytne Kupujícímu slevy, není možné je mezi sebou kombinovat, ledaže Prodávající určí jinak.

Uzavření Smlouvy probíhá následovně:

Kupující zvolí druh Zboží a vloží jej do elektronického nákupního košíku (dále "Košík");

v Košíku se zobrazuje výčet a přehled všech položek vložených do Košíku, jejich cena za 1 kus i za vybraný počet kusů, celková cena za všechny položky v Košíku. V tomto bodě Kupující může obsah Košíku měnit a odstranit z něj položky nebo upravit množství zvoleného Zboží. Pro přehled je v Košíku zobrazena i cena bez DPH;

Kupující následně vyplní své kontaktní a fakturační údaje (jméno, příjmení, ulice, číslo popisné, město, PSČ, země, e-mail a telefonní číslo). Pokud Kupující nakupuje pro účely svého podnikání, zaškrtne pole "Nákup na firmu" a vyplní příslušné fakturační údaje. Pokud si Kupující přeje doručit Zboží na jinou než fakturační adresu, zaškrtne pole "Doručit zboží na jinou adresu" a vyplní dodací adresu;

Kupující následně zvolí způsob dopravy Zboží. K ceně Zboží E-shop automaticky připočítá náklady na doručení, jejichž výše je závislá na zvoleném způsobu dopravy (dále "Poštovné");

Kupující následně zvolí způsob platby za Zboží. K ceně Zboží E-shop automaticky připočítá náklady za platbu, jejichž výše je závislá na zvoleném způsobu platby;

E-shop umožňuje Kupujícímu vidět rekapitulaci jeho objednávky, včetně zvoleného způsobu platby a dopravy. Kupující může obsah své objednávky měnit a vracet se k předchozím krokům. dále může v tomto bodě uvést doplňující informace nebo uplatnit slevový kód. Objednávku odešle stisknutím tlačítka "OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY";

po odeslání objednávky Kupující obdrží na e-mail, který uvedl při tvorbě objednávky (dále "E-mail Kupujícího"), potvrzení o přijetí objednávky, které obsahuje shrnutí objednávky. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na E-mail Kupujícího je Smlouva uzavřena. Přílohou potvrzení jsou tyto Podmínky včetně formuláře pro odstoupení od Smlouvy.

Na základě uzavřené Smlouvy se Kupující zavazuje zaplatit Prodávajícímu cenu Zboží (dále "Kupní cena") a Poštovné (dále společně "Platba") a Zboží převzít. Prodávající se zavazuje Kupujícímu objednané Zboží dodat na Kupujícím zvolené místo a umožnit mu nabýt ke Zboží vlastnické právo. Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží jeho úplným zaplacením (úhrada Platby) a jeho převzetím.

Kupující prohlašuje, že veškeré údaje uvedené v objednávce, případně v jiných ujednáních nebo komunikaci mezi ním a Prodávajícím, jsou pravdivé a správné. Kupující se zavazuje případné změny těchto údajů bezodkladně oznámit Prodávajícímu. Prodávající nenese odpovědnost za jakoukoli škodu či komplikace způsobené sdělením nesprávných či nepravdivých údajů Kupujícím; Kupující bere tuto skutečnost na vědomí. Kupující je povinen nahradit Prodávajícímu škodu, kterou by mu způsobil sdělením nesprávných či nepravdivých údajů.

DODACÍ PODMÍNKY

Kupující umožňuje následující způsoby dodání Zboží:

doručení prostřednictvím DPD;

osobní odběr v prodejně na adrese Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť.

Poštovné je účtováno podle zvoleného způsobu přepravy. Cena se zobrazí při volbě dopravy v rámci procesu objednávky.

Prodávající dodá Kupujícímu Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Zboží předá přepravci obvykle do 3 pracovních dnů od uzavření Smlouvy. Prodávající upozorňuje, že doba doručení Zboží závisí na druhu a množství objednaného Zboží a vytíženosti přepravce.

Pokud je Prodávající podle Smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Kupujícím,

je Kupující povinen Zboží převzít při jeho dodání. Kupující se zavazuje Zboží převzít i v dalších případech, zejména po vyřízené reklamaci nebo pokud je mu Zboží zasíláno opětovně při pozdním uplatnění práva od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu.

Pokud Prodávající z důvodů na straně Kupujícího mu doručuje Zboží opakovaně,

Kupující je povinen uhradit náklady spojené s tímto opakovaným nebo jiným způsobem doručení.

V případě prodlení Kupujícího s převzetím Zboží má Prodávající právo kdykoliv za trvání prodlení od Smlouvy odstoupit.

Při převzetí Zboží Kupující zkontroluje neporušenost obalů. Pokud je obal porušený způsobem, který svědčí o neoprávněném otevření zásilky, má Kupující právo zásilku od přepravce nepřevzít a s osobou, která mu Zboží doručila, sepsat protokol o škodě. Tuto skutečnost Kupující bez zbytečného odkladu po odmítnutí převzetí zásilky oznámí Prodávajícímu na telefonním čísle + 420 775 555 121 nebo e-mailem na obchod@pavanspa.cz.

Stížnost týkající způsobu a času dodání Zboží může Spotřebitel uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy obchod@pavanspa.cz.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupující se zavazuje uhradit Platbu jedním z následujících způsobů:

bankovním převodem podle údajů uvedených v potvrzení o přijetí objednávky;

dobírkou.

Náklady za platbu jsou účtované podle zvoleného způsobu platby. Cena se zobrazí při volbě platby v rámci procesu objednávky.

Platba uskutečněná způsobem dle 4.1.1. je splatná do 7 dnů od uzavření Smlouvy (obdržení potvrzení o přijetí objednávky). Považuje se za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího. Pokud Kupující neuhradí celou Platbu včas, Prodávající může odstoupit od Smlouvy. Při odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu nezaniká nárok na případnou náhradu vzniklé újmy. Kupující bere na vědomí, že Prodávající odešle Zboží až po připsání celé Platby ve prospěch jeho účtu.

Platba uskutečněná způsobem dle 4.1.2. se považuje za uhrazenou zaplacením Platby kurýrovi v rámci dobírky při převzetí Zboží. Pokud Kupující neuhradí Platbu, Prodávající nemá povinnost mu Zboží předat a může odstoupit od Smlouvy. Při odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu nezaniká mu tím nárok na případnou náhradu vzniklé újmy.

Po úplném zaplacení Platby Prodávající vystaví Kupujícímu za provedenou Platbu daňový doklad – fakturu, který mu zašle v zásilce se Zbožím; v případě osobního odběru Zboží mu jej předá společně se Zbožím. Uzavřením Smlouvy Kupující vyslovuje souhlas s tímto postupem.

Stížnost týkající se platby může Spotřebitel uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy obchod@pavanspa.cz.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující, který je Spotřebitelem, může od Smlouvy odstoupit i bez udání důvodu, a to do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme Zboží, nebo

poslední kus Zboží, pokud si Spotřebitel v rámci jedné objednávky objedná více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně,

poslední položku nebo část dodávky Zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

první dodávku Zboží, pokud si smluvní strany ve Smlouvě ujednají pravidelnou dodávku Zboží po ujednanou dobu.

Spotřebitel má právo od Smlouvy odstoupit i před tím, než začne plynout lhůta pro odstoupení podle tohoto odstavce.

Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu. Odstoupení od Smlouvy může například zaslat Prodávajícímu na adresu prodejny: Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť, nebo na e-mailovou adresu obchod@pavanspa.cz, případně může odstoupení sdělit na telefonním čísle + 420 775 555 121. Spotřebitel může pro odstoupení od Smlouvy využít vzorový formulář, který je součástí těchto VOP. Prodávající bezodkladně potvrdí Spotřebiteli v textové podobě (e-mailem) přijetí odstoupení od Smlouvy.

Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy zaslat nebo předat Zboží Prodávajícímu, a to na prodejnu na adrese Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť. Náklady na vrácení Zboží nese Spotřebitel. Pokud Zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou, Prodávající určuje, že náklady na vrácení Zboží činí maximálně 200 ,- Kč.

Spotřebitel vrátí Zboží včetně veškerého příslušenství a dokumentace ve stavu a hodnotě, v jakém jej převzal. Zboží je nepoškozené, pokud nejeví známky nadměrného užívání a není znečištěno či jinak znehodnoceno. Pokud je to možné, Spotřebitel vrátí Zboží také v původním obalu. Pokud nejsou splněny podmínky podle předchozích vět (Zboží je poškozené, použité apod.), má Prodávající nárok na náhradu za snížení hodnoty Zboží; je oprávněn započítat nároky Spotřebitele, zejm. nárok na vrácení Platby, proti svému nároku na náhradu za snížení hodnoty Zboží.

V případě, že Spotřebitel odstoupí od Smlouvy, Prodávající vrátí Spotřebiteli Platbu:

do 14 dnů od odstoupení, ustanovení odst. 5.3. tím není dotčeno. Prodávající je oprávněn počkat s vrácením Platby do doby, než mu Spotřebitel vrátí Zboží nebo mu prokáže, že jej odeslal;

stejným způsobem, jakým ji od Spotřebitele přijal. Prodávající je oprávněn ji vrátit i jiným způsobem, pokud s tím Spotřebitel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Pokud Prodávající v rámci určitého způsobu dodání Zboží nabízí několik možností dodání (Poštovné), je Prodávající povinen Spotřebiteli nahradit jen tu nejlevnější z nich.

Prodávající má právo od Smlouvy odstoupit za stejných podmínek, jako Kupující, a to až do doby, než Kupující Zboží převezme. V případě, že Prodávající z jakéhokoli důvodu odstoupí od Smlouvy, vrátí si s Kupujícím všechna dosud navzájem poskytnutá plnění, zejména Platbu a Zboží, a to bez zbytečného odkladu od účinnosti odstoupení.

Pokud si Kupující objedná Zboží, u něhož byla na E-shopu zobrazena zjevně nesprávná Kupní cena, případně, které již není skladem, Prodávající ho o této skutečnosti bez zbytečného odkladu od zjištění této skutečnosti informuje. Prodávající může v takovém případě zároveň od Smlouvy odstoupit.

V případě, že Prodávající poskytne Kupujícímu společně se Zbožím dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že pokud Kupující odstoupí od Smlouvy, taková darovací smlouva pozbývá účinnosti a Kupující je povinen společně se Zbožím vrátit Prodávajícímu i poskytnutý dárek.

Pro vyloučení jakýchkoli pochybností Kupující bere na vědomí, že odst. 5.1. až 5.4. se uplatní jen v případě, že je Kupujícím Spotřebitel. Pokud je Kupujícím jiná osoba, má právo odstoupit od Smlouvy za podmínek podle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále "Občanský zákoník").

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Tam, kde tento článek hovoří o Spotřebiteli, použijí se ustanovení pouze na Spotřebitele. Pokud je Kupujícím jiná osoba, řídí se práva z vadného (reklamace) plnění příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a ustanoveními těchto Podmínek, kde se hovoří o Kupujícímu. Práva z vadného plnění ve vztahu se Spotřebitelem se řídí podle ustanovení § 1914 až 1925, § 2099 až § 2117 a § 2158 až § 2174b Občanského zákoníku a dále dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele").

Prodávající se zavazuje dodat Zboží v požadované kvalitě, množství a bez vad. Zboží má vady tehdy, pokud má nějaké nedostatky. Za vady Zboží odpovídá Prodávající v rozsahu uvedeném dále.

Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že Zboží v době, kdy ho Spotřebitel převzal:

odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

se Zboží hodí k účelu, pro který ho Spotřebitel požaduje a s nímž Prodávající souhlasil;

je Zboží dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Vedle ujednaných vlastností Prodávající odpovídá Spotřebiteli za to, že Zboží:

je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy a technické normy;

množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může Spotřebitel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením. Prodávající není vázán veřejným prohlášením, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv;

je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Spotřebitel rozumně očekávat; a

odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající poskytl Spotřebiteli před uzavřením Smlouvy.

Prodávající neodpovídá Spotřebiteli podle tohoto odstavce 6.4., pokud jej před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Zboží liší a Spotřebitel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době 2 let od jeho převzetí. Při koupi použitého Zboží mohou strany zkrátit dobu podle věty první až na 1 rok. Pokud Spotřebitel vytkl Prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytknutí vady neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Zboží užívat. Dokud Prodávající nesplní své povinnosti z vadného plnění, nemusí Spotřebitel platit dosud neuhrazenou Platbu nebo její část.

Pokud se projeví vada v průběhu 1 roku od převzetí Zboží Spotřebitelem, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Pokud se na Zboží vyskytne vada, Spotřebitel může u Prodávající uplatnit právo z vadného plnění a požadovat:

odstranění vady – podle volby Spotřebitele dodáním nové věci bez vady nebo opravou Zboží, a to za těchto podmínek:

Spotřebitel si nemůže zvolit způsob odstranění vady, pokud je zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný – zejména s ohledem na význam vady a hodnotu Zboží bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele;

Prodávající může odmítnout vadu odstranit, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady;

Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Zboží a účel, pro který Spotřebitel Zboží koupil;

k odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady;

pokud si Spotřebitel nepřevezme Zboží v přiměřené době poté, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti Zboží po opravě převzít, náleží Prodávajícímu úplata za uskladnění;

pouze v níže uvedených případech – přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo může odstoupit od Smlouvy:

Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil podle předchozího bodu 6.7.1.;

vada se projeví opakovaně;

vada je podstatným porušením Smlouvy;

z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele.

Přiměřená sleva podle bodu 6.7.2. se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a hodnotou vadného Zboží, které Spotřebitel obdržel.

Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy podle bodu 6.7.2. pokud je vada Zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. Pokud Spotřebitel odstoupí od Smlouvy podle bodu 6.7.2., Prodávající mu vrátí Platbu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu Spotřebitel prokáže, že jej odeslal.

Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy ani požadovat dodání nového Zboží, pokud ho nemůže vrátit v tom stavu, v jakém ho obdržel. To neplatí, pokud:

došlo ke změně stavu Zboží v důsledku jeho prohlídky za účelem zjištění vady Zboží;

Kupující použil Zboží ještě před objevením vady;

Kupující nezpůsobil nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím nebo;

Kupující Zboží ještě před objevením vady prodal, vyčerpal (spotřeboval) anebo ho pozměnil při obvyklém použití; pokud se tak stalo jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu to, co ještě vrátit může a poskytne Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití Zboží prospěch.

Spotřebitel nemůže uplatnit právo z vadného plnění v těchto případech:

pokud vadu sám způsobil;

opotřebení způsobené obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře předchozího používání;

pokud jde o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Smlouvy.

Způsob uplatnění reklamace:

Spotřebitel může vadu vytknout u Prodávajícího, u kterého bylo Zboží koupeno. Pokud je k opravě určena jiná osoba, která je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Spotřebitele bližším, Spotřebitel vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

Kupující může reklamaci uplatnit u Prodávající poštou nebo osobně na prodejně na adrese Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť, nebo prostřednictvím e-mailu obchod@pavanspa.cz.

Kupující v reklamaci uvede název Zboží, popis závady, své jméno a příjmení, kontaktní údaje, na které je možné jej kontaktovat ohledně vyřízení reklamace (doporučujeme telefonní číslo, adresu a e-mail – pokud možno shodný s E-mailem Kupujícího). Doporučuje se též připojit číslo objednávky pro snadnější identifikaci Zboží. Je vhodné, aby Kupující při reklamaci předložil doklad o koupi Zboží či jeho kopii nebo jiný dokument, ze kterého bude zřejmé, že Zboží bylo zakoupeno od Prodávajícího. Kupujícímu se dále doporučuje, aby při uplatnění práva z vady zaslal Zboží čisté v obalu zabraňujícím jeho poškození.

Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy Spotřebitel vadu vytkne a uplatní právo z vadného plnění. Pokud nedoručí Zboží Prodávajícímu společně s uplatněním reklamace, doručí ho bez zbytečného odkladu po jejím uplatnění. Bez doručení Zboží Prodávající není schopen reklamaci posoudit a vyřídit.

Pokud bude podání, kterým Kupující reklamuje Zboží, neúplné (např. nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, bez požadovaných dokumentů apod.), Prodávající ho vyzve e-mailem zaslaným na e-mail, který Kupující uvedl v reklamaci, případně na E-mail Kupujícího, k doplnění reklamace. Pokud Kupující nedoplní své podání nejpozději do 10 dnů od doručení výzvy k doplnění, Prodávající bude reklamaci považovat za neopodstatněnou.

Kupující bere na vědomí, že pokud Prodávající nepředá reklamované Zboží se vším příslušenstvím, při vyřízení reklamace odstoupením od Smlouvy Prodávající vrátí Kupujícímu Platbu poníženou o cenu nevráceného příslušenství.

Prodávající zašle Spotřebiteli na e-mail uvedený v reklamaci nebo na E-mail Kupujícího:

potvrzení o tom, kdy Spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje. Potvrzení bude obsahovat i kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informací o vyřízení reklamace. Pokud Spotřebitel uplatní reklamaci Zboží osobně u Prodávajícího, Prodávající mu vydá potvrzení bezprostředně po uplatnění reklamace. Potvrzení je dokladem o přijetí reklamace, ne o vyřízení reklamace. Prodávající posoudí stav Zboží v reklamačním řízení;

potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí a Spotřebitele o ní informuje nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, a to na e-mail uvedený v reklamaci, případně na E-mail Kupujícího. Prodávající se se Spotřebitelem mohou dohodnout na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním práva z vadného plnění. Toto právo může Kupující u Prodávajícího uplatnit ve lhůtě do 1 měsíce od uplynutí lhůty, ve které je třeba vady vytknout. Po uplynutí lhůty soud právo nepřizná, pokud Prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ A DOHLED

Vyřizování stížností Spotřebitele zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy obchod@pavanspa.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na E-mail Kupujícího.

Pokud mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke vzniku sporu, který se jim nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, Spotřebitel může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, e-mail adr@coi.cz. Spotřebitel také může využít platformu pro řešení sporů on-line zde.

Informace o právech Spotřebitelů na společného evropském trhu a bezplatnou pomoc Spotřebitelům v jejich sporech s podnikateli poskytuje Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz.

Prodávající je oprávněn k provozování činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním Zákona o ochraně spotřebitele.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ KUPUJÍCÍHO

Osobní údaje Kupujícího Prodávající zpracovává v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky a příslušnými právními předpisy Evropské Unie.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Pravidla ochrany osobních údajů Prodávajícího jsou dostupná zde.

DORUČOVÁNÍ

Smluvní strany si veškerou korespondenci (oznámení týkající se vztahů Kupujícího a Prodávajícího, zejména týkající se odstoupení od Smlouvy) vzájemně doručují písemně prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.

Zpráva je doručena v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem. V ostatních případech se postupuje podle obecně závazných právních předpisů.

Při doručování elektronickou poštou Kupující doručuje korespondenci Prodávajícímu na adresu obchod@pavanspa.cz. Prodávající doručuje korespondenci Kupujícímu na E-mail Kupujícího.

Při doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb Kupující doručuje korespondenci Prodávajícímu na adresu prodejny Prodávajícího: Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť. Prodávající doručuje listinnou nebo jinou korespondenci Kupujícímu, jejíž povaha neumožňuje elektronické odeslání, na adresu uvedenou v objednávce.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

K řešení sporů, které vzniknou mezi Kupujícím a Prodávajícím, jsou příslušné české obecné soudy s místní příslušností dle sídla Prodávajícího. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele dle příslušných právních předpisů.

Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

Kupující na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

Smlouva je uložena elektronicky u Prodávajícího a Prodávající k ní neumožňuje přístup.

Prodávající na E-shopu nezveřejňuje recenze. Původ recenzí na ostatních platformách neověřuje.

Tyto Podmínky jsou účinné dne 17. 7. 2023.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Jméno a příjmení: Petr Pejřimovský

sídlo: Tovární 160/27, 589 01 Třešť

provozovna: Tovární 1426/7A, 589 01 Třešť

telefon: + 420 775 555 121

e-mail: obchod@pavanspa.cz

Kontaktní údaje kupujícího:

jméno a příjmení:

ulice a číslo:

Město, PSČ:

e-mail, telefon:

číslo účtu:

Kupující tímto odstupuje od kupní smlouvy:

číslo Objednávky:

specifikace zboží:

den provedení objednávky:

den obdržení zboží:

5) datum:

6) podpis(1):

tento formulář lze zaslat s vlastnoručním podpisem poštou nebo bez podpisu elektronickou poštou (e-mailem)